Jieyi Auto Elettricu Qualità di Produttu è Qualità di serviziu Auto-Dichjarazione

Per più implementà u Cunsigliu di Statu nantu à u cumitatu cintrali di u Partitu Cumunista Chine per realizà a guida d'azzione per a migliione di a qualità, l'implementazione di u ministeru "in quantu à prumove a qualità di u produttu di fabricazione è a migliurà a qualità di serviziu di l'opinioni di implementazione", spinta a custruzzione. marca di qualità di l'industria di machini, crea una bona atmosfera di qualità è marca, ottene una alta qualità di u sviluppu di l'industria meccanica, a nostra cumpagnia coopera attivamente cù a Federazione di l'Industria di Macchine Chine per realizà a qualità di u produttu è a qualità di serviziu in tutta l'urganizazione di l'industria. :

1. Implementa fermamente e lege è i regulamenti naziunali di qualità, i normi obligatorii naziunali è e linee guida è e pulitiche di qualità, stabiliscenu una cuscenza legale di qualità è una filosofia di qualità.

2, assume seriamente a rispunsabilità principale di a qualità di l'impresa, piglia sempre a qualità cum'è a vita di l'impresa, per risponde à i bisogni di l'utilizatori è di i cunsumatori cum'è u scopu eternu di l'impresa.

3, aduttà attivamente metudi avanzati di gestione di qualità, prumove l'aghjurnamentu di u sistema di gestione di qualità, stabilisce fermamente u cuncettu di "qualità prima", in modu chì tutti i rispunsabilità di qualità chjaru, tutte qualità strette.

4. Vigorously implementà a strategia di marca, cù u scopu di creà una marca famosa cinese è striving per a marca famosa in u mondu, prumove a marca da a Cina à u mondu.

5, aduttà attivamente normi avanzati, eliminà strettamente falsificazioni è shoddy, infrazione è qualsiasi cumpurtamentu di cumpetizione sleale, salvaguardà i diritti legittimi è l'interessi di i cunsumatori, per furnisce l'utilizatori cù informazioni veri, precise è servizii di qualità;Rinfurzà u serviziu post-vendita, stabilisce una rete di serviziu di sonu, è rializà seriamente l'impegnu di serviziu à l'utilizatori.

6, piglià l'onestà cum'è i valori core, in l'impresa in a custruzzione di a civiltà spirituale è a cultura, l'idea di gestione di bona fede in tuttu u prucessu di produzzione è gestione di l'impresa, stabilisce un mecanismu d'innuvazione orientatu à u mercatu, accelerà l'innuvazione tecnologica, rinfurzà a trasfurmazioni tecnologica, cresce u sviluppu di novi prudutti, migliurà constantemente a qualità di l'offerta di i prudutti.


Tempu di posta: 09-09-2022